aplikacija-za-racune-olajsuje-dostop-do-financnih-podatkov

Aplikacija za račune olajšuje dostop do finančnih podatkov

Mobilna aplikacija za račune je namenjena temu, da podjetnik lahko kadarkoli in od kjerkoli pregleda določene finančne podatke iz poslovanja ter temu, da preko pametnega telefona lahko v nabiralnik programa za vodenje računov pošilja dokumente, ki jih enostavno pretvori v digitalno obliko in pošlje v sistem.

Običajno je tako, da je aplikacija povezana s poslovnim in računovodskim programom, ki predstavlja osnovo za vodenje poslovnih knjig. Ravno zato lahko črpa vse finančne podatke iz sistema, pri čemer se podatki prenašajo in shranjujejo v oblaku. Zato je za dostop v sistem potrebno le uporabniško geslo s pridruženimi pravicami za uporabo oziroma pravica do pregledovanja podatkov ter povezava z internetom.

Aplikacija za račune omogoča pregled različnih podatkov

Na pametnem telefonu ali tablici lahko podjetnik kadarkoli in od kjerkoli pregleduje finančne podatke iz poslovanja. Tako lahko pregleduje plačila računov oziroma status plačila za vsako izdano in prejeto fakturo, ki je že bila vnesena in poknjižena v programu ter plačana preko spletne banke. To je pomemben podatek, zato da podjetnik ve, kaj je potrebno še plačati in kdo mora še plačati za storitve.

V sistemu lahko podjetnik pregleduje tudi promet z največjimi partnerji oziroma dobavitelji. Ti finančni podatki so vedno dostopni, zato da ima podjetnik pregled nad plačili obveznosti in odprtimi terjatvami. Hkrati pa lahko v sistemu pregleda tudi podatke o strankah in takoj dobi informacijo o kontaktu določene stranke oziroma dobavitelja, zato da mu ni potrebno iskati naslova elektronske pošte ali telefonske številke preko spletnega brskalnika. Sicer pa se podatki redno posodabljajo v programu, pri čemer se informacije črpajo iz javne baze podatkov.

Aplikacija za račune omogoča pošiljanje dokumentov

Preko pametnega telefona ali tablice lahko podjetnik pošilja tudi različne dokumente v nabiralnik v programu. To stori tako, da določen dokument v papirnati obliki slika s telefonom. Da bi bil dokument v digitalni obliki oziroma v sliki čim bolj pregleden brez zajetih motečih elementov iz okolice, je dobro uporabljati programček za skeniranje. Ko je dokument skeniran, se v sistemu avtomatično pretvori v PDF ali JPG obliko.

Digitalno obliko dokumenta nato podjetnik pošlje iz aplikacije v sistem oziroma poslovni program za vodenje poslovnih knjig. To mu omogoča hitrejšo povezovanje z računovodjo, ki prejme in vidi dokument v programu še v istem trenutku, ko je odložen v nabiralnik. Tako lahko računovodja dokument poknjiži, obdela ali pa plača preko spletne banke. Na ta način je prenos podatkov hitrejši in učinkovitejši.

E-računovodstvo nudi priročnost in ažurnost

Uporaba poslovnega programa v oblaku nudi številne prednosti tako za podjetja kot računovodske servise. Sistem stremi k brezpapirnemu poslovanju in ažurni izmenjavi podatkov, ki se varno shranjujejo na oddaljenih strežnikih in so vedno dostopni le z uporabo internetne povezave.

Mobilna aplikacija za račune podjetnikom olajšuje delo in poslovanje, saj jim ni potrebno klicati v pisarno in zaposlenih spraševati o določenih podatkih, ki jih določenem trenutku potrebujejo. Prav tako jim ni potrebno za dostop do podatkov iti v pisarno na namizni računalnik, ampak lahko pridobijo vse potrebne informacije kar na poti, med sestanki in drugod.