Sokratov učenec Platon je že davno tega rekel, da je inovacija posledica nujnosti. Toda to verjetno ne drži prav zares, saj mnogi izmed vas neprestano dobivate nove ideje, medtem ko se tuširate, se pripravljate za nočno spanje ali si pripravljate jutranjo kavo. Če se vam je slučajno v enem izmed takšnih ali podobnih trenutkih porodila nova poslovna ideja, naj vam pomagamo pri nekaterih naslednjih korakih, da boste idejo lahko spremenili v resničnost.
Raziskava trga
Verjetnost, da je vaša ideja povsem nekaj novega, je zelo nizka. A naj vas to ne ustavi! Kar morate vedeti je, kako boste s svojo idejo služili ljudem. V čem boste boljši od drugih in kaj jim boste dali, česar jim drugi ne.
Pomislite na podrobnosti
Ko imate enkrat grobo idejo, se morate poglobiti še v podrobnosti. To še ne pomeni, da si izdelate podroben poslovni načrt, dobro pa je, če si podrobnosti zapišete in organizirate na papir. Ne veste kaj bi napisali na papir? Naj vam pomagamo:
- Kdo so vaši ciljni uporabniki?
- Kje so vaše priložnosti, da pridete na trg?
- Katere raziskave morate napraviti, preden se podate v posel, preden začnete z razvijanjem produkta ali razvijanjem poslovnega načrta?
- Koliko stroškov pričakujete, koliko si jih lahko privoščite?
- Kako boste oglaševali svoj izdelek, storitev?
Začnite z mreženjem in grajenjem ugleda
Začnite z iskanjem potencialnih partnerjev, kupcev in sodelavcev. Ne predstavljajte se kot podjetnik, bodite pa iskreno zainteresirani in radovedni. Prav tako se izražajte primerno. Če ste podjetnik, je čas, da se začnete predstavljati profesionalno. V privatnem življenju ne govorite ali pišite ljudi, ki jih tudi ne bi pisali na delovnem mestu ali v javnosti. Tako si gradite osebno blagovno znamko.
Pomislite, kako boste pridobili sredstva
Sredstva lahko pridobivate na veliko različnih načinov. Najpogostejša odločitev so bančna posojila ali druge metode posojila, na primer faktoring. Ne pozabite na možne nagrade, ki jih lahko pridobite. Okoli nas se neprestano odvijajo podjetniški dogodki, na katerih velikokrat podeljujejo različne nagrade, tudi za najboljše podjetniške ideje. Potem pa je tukaj še znani Crowdsourcing. Najbolj znani platformi sta Kickstarter in Idiegogo. Toda preden se odločite za slednji način financiranja, bodite prepričani, da imate vašo poslovno idejo dobro razvito in pomislite, kako boste z njo dosegli čim več ljudi, ki bi bili pripravljeni investirati.
Vir: huffingtonpost.com