Kaj manjka vašemu poslovnemu načrtu?

Ste si prebrali že vse kar je kdajkoli bilo napisano o poslovnem načrtu in pisanju le-tega? Sedaj je čas, da vas seznanimo še s strateškim načrtom.

Poslovni načrt in strateški načrt

Da bi uspešno dopolnili poslovni načrt, morate napisati tudi kratek, a jedrnat strateški načrt. Ta vam bo služil kot zemljevid, ki vas bo usmerjal pri poslovanju podjetja in vam pomagal, da pravočasno odkrijete morebitne pomanjkljivosti.

Strateški načrt napišite na kratko, ne več, kot na eni strani. V tem dokumentu opredelite glavne cilje in prioritete podjetja, nato pa poskrbite, da boste tem ciljem zares sledili.

Razmisljati morate zelo na siroko – kar se casovnega vidika tice, torej, za obdobje od enega tedna pa vse do enega, dveh, petih, ali celo desetih let!

Kot že veste, se trg spreminja z neverjetno hitrostjo. Spremembe na trgu prinašajo tudi spremembe v konkurenci, gospodarstvu in delovni sili, zato se bodo posledično tudi vaši cilji najverjetneje sčasoma spremenili. Zato bo vaš strateški in poslovni načrt potrebno redno posodabljati.

V kratkem strateškem načrtu morate razmisliti tudi o ključnih korakih, ki vas bodo pripeljali do uresničitve cilja, hkrati pa upoštevati dosedanji napredek. Tako boste lahko ugotovili, kaj vašemu poslovanju škodi ali ga spodbuja.

Vir: Young Entrepreneur

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja