Za vse tiste, ki sanjate, da bi zapustili svojo majhno pisalno mizo in se podali na lastno podjetniško pot, naj vas opozorimo – poslovni načrt je nujen!
Ko se lotite pisanja poslovnega načrta morate vedeti, da poglavja o denarnem toku, finančnih projekcijah in dolgoročnih ciljih niso nič bolj pomembna od poglavja, kjer je opisano, kako se bomo lotili trženja.
Pomemben del poslovnega načrta je, da izvedete trženjsko raziskavo, opredelite kako se boste lotili promocije in pozicioniranja. Marsikateri podjetnik se potrudi pri pisanju tega poglavja poslovnega načrta, potem pa ga na upošteva oz. ne izvrši.
Največji problem je v tem, da večino podjetnikov nima marketinških izkušenj in se ne zavedajo, da je dobro izvršena marketinška strategija ključna za uspeh podjetja.
V kolikor ste tudi vi eden izmed takšnih podjetnikov imejte v mislih, da ne glede na to, kako genialen je vaš produkt, če nihče ne bo vedel zanj, ga nikomur ne boste mogli prodati.
Pri pisanju poglavja marketing v poslovnem načrtu ne pozabite opredeliti:
- Kaj je moje glavno sporočilo?
- Kdo je moja publika?
- Kateri mediji so zame najbolj primerni?
- Kakšen je moj proračun?
Vir: entrepreneur.com