Struktura poslovnega načrta – opis podjetja

Inštitut za ekonomska raziskovanja (v nadaljevanju IER) predstavi vsebino poslovnega načrta v desetih poglavjih, v nadaljevanju pa bomo govorili o drugem poglavju:

  1. Povzetek
  2. OPIS PODJETJA
  3. Analiza dejavnosti
  4. Analiza ciljnih trgov
  5. Konkurenca
  6. Trženje
  7. Proizvodnja in tehnologija
  8. Vodenje in organizacija
  9. Finančna analiza
  10. Priloge

Pri opisu podjetja morate jasno in jedrnato predstaviti razvojno stopnjo podjetja, njegovo pot in ključne mejnike od nastanka do danes, ter jasna izhodišča glede prihodnosti podjetja. Predstavitev podjetja je za podjetnika najbolj enostaven del pisanja poslovnega načrta (saj ima osnutek verjetno že napisan na spletni strani oz. v kakšnem drugem dokumentu), vendar nikar ne pretiravajte – podjetje opišite kratko in jedrnato.

Ključne sestavine pri opisu podjetja:

  • Ime podjetja in pravna oblika (Ime podjetja; imena povezanih podjetji in odnosi do njih; lastniška razmerja; vizija, strategije, cilji; dolgoročni razvoj podjetja.),
  • vodstvo podjetja (Direktor in ostalo vodstvo; izkušnje in znanja.),
  • lokacija podjetja (Lokacija matičnega podjetja in druge proizvodno/prodajne/logistične enote ter prometne povezave, kupci/dobavitelji, itd.),
  • razvojna faza podjetja (Kratka zgodovina podjetja, ključni mejniki; razvojna faza podjetja danes in glavna usmeritev za naprej.),
  • izdelki in storitve podjetja (Predstavitev glavnih izdelčnih/storitvenih programov podjetja.),
  • struktura financiranja podjetja, finančne zmožnosti in
  • druge informacije o podjetju (patenti, licence, dolgoročne pogodbe, itd.).

Vir:

Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, Inštitut za ekonomska raziskovanja, Agencija RS za kmetijske trge in razvoj podeželja (2005). Priročnik za izdelavo poslovnega načrta.

Zavod Mladi Podjetnik

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja